Колектив закладу постійно у пошуку нових ефективних форм роботи з дошкільниками. Так, педагогами розроблені авторські програми та системи занять з різних розділів програми:
- система роботи «Українознавча робота в дошкільному закладі» (вихователь Літнарович А.І.);
- система завдань мотиваційного характеру «Всезнайко» (вихователь Антонюк Ж.П. );
- авторська програма «Використання елементів ситеми К. Орфа в музичному вихованні» (муз. кер. Шекера Л.В.); -2009р.
- проект "Люди планети Земля" ( вихователь Суртаєва І.Б.); -2010р.
- розробки дидактичних ігор "Стежинка пізнання" (вихователь Мартинюк Г.І.);- 2010р.
- система роботи з гендерного виховання "Статеворольова соціалізація дітей дошкільного віку" - 2010р.
- система роботи "Світ природи через пізнання міжпредметних зв"язків"(вихователь Антонюк Ж.П.)- 2011р.
- система роботи "Цілеспрямовані форми навчального-виховного впливу музики на індивідуальний розвиток дошкільників" - 2012р.
- cистема роботи "Захоплюючий світ мнемотехніки" ( вихователь-методист Кузінович І.П.)- 2015р.
- ситсема роботи "Профорієнтаційна підготовка дітей дошкільного віку" ( вихователь Мирончук О.В.)
-
- Зв’язки з науковими центрами
- Міський методичний кабінет управління освіти.
- Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.
- Кам’янець-Подільський державний університет ім. І.Огієнка.
- Рівненський державний гуманітарний університет.
-
- Друк у Всеукраїнських педагогічних виданнях
-
- Заняття-конкурс для дітей старшого дошкільного віку "Добродії проти панянок" ( Муза Н.В.., журнал "Методична скарбничка вихователя" 2015р.)
- Конспекти занять з музичного виховання "Мандри країною музичних інструментів" - (Шекера Л.В., журнал "Мистецтво" 2011р.)
- Авторські музичні інструменти "Корисні речі для малечі "- (Шекера Л.В., журнал "Джміль" 2013р.)
Досвід роботи вихователя
Суртаєвої І.Б.
"Люди планети Земля"
Плануванння навчально-виховного процесу за програмою "Я у Світі"
Перспективний план роботи з дітьми ясельної групи
Сфера "Люди"
Макротема: "Моя сім’я ".
Ціль: викликати позитивне емоційне відношення до сім’ї й близьких людей.
Тижні
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Мікротема
|
Кого я люблю
|
Де працюють мої батьки
|
Що в нас є в будинку
(у дитячому садку)
|
Як я навожу лад в будинку
|
Понеділок
|
Моя сім’я (по фотографіях, оповіданнях, замальовках)
|
Ким і де працюють мої батьки
|
А в нас у квартирі
|
Що я люблю робити у будинку
|
Вівторок
|
Моє прізвище, з ким я живу
|
Що мама й тато роблять на роботі
|
Чим подобається твоя квартира (будинок)
|
Як я прибираю в будинку
|
Середа
|
З ким і де я люблю грати
|
Де працюють мамині й татові знайомі
|
Чому я люблю свій будинок
|
Як я допомагаю мамі й татові, дідусю й бабусі
|
Четвер
|
Мій брат, сестра, бабуся. дідусь
|
Що я довідався, коли був у мами (тата) на роботі
|
Як я можу знайти свій будинок
|
Що я майструю з мамою й татом, дідусем і бабусею
|
П’ятниця
|
Свята в моїй сім’ї
|
Чим я можу допомогти мамі й татові на роботі
|
Що мені подобається біля мого будинку
|
Як я допомагаю на ділянці винограднику, городі
|
Сфера "Люди"
Макротема: «Я не один на світі».
Ціль: викликати доброзичливі відносини і позитивні емоції до рідних, друзів, дорослих й однолітків, розбудити бажання показувати себе.
Тижні
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Мікротема
|
Який я?
|
З ким я живу
|
З ким я граю (у дитячому садку)
|
Я й моя група в дитячому садку
|
Понеділок
|
Моє ім'я (гра "Лагідні імена" )
|
Мої мама і тато
|
Давай пограємо
|
Мої вихователі
|
Вівторок
|
Хлопчики-дівчатка.
Син - донька.
|
Сестри й брати
|
З ким я люблю грати
|
Наш помічник вихователь
|
Середа
|
Який я ? За що мене люблять
|
Бабусі й дідусі
|
Кого я виберу для гри
|
Добрі діти добрі друзі
|
Четвер
|
Дорослі діти
|
Знайомі й незнайомі
|
Дочки - матері
|
Я покличу в гості
|
П’ятниця
|
Довідайся про мене
|
Мій сімейний альбом
|
Мій дитячий садок
|
Мій садок, мій будинок
(гра конструювання) |
Досвід роботи вихователя
Антонюк Ж.П.
"Світ природи через пізнання міжпредметних зв'язків"
Завдання вивчення досвіду:
* розкрити актуальність з даного питання;
* виховувати підростаюче покоління у традиції гармонійного співіснування з природою;
* пропагувати передовий педагогічний досвід з даної проблеми;
* підвищити роль педагога як дослідника та творця передового педагогічного досвіду.
Зміст досвіду:
* розроблена система роботи з питань пізнавального розвитку;
* представлено практичний матеріал для проведення занять, бесід, прогулянок.
Новизна досвіду: сформувати теоритичне підгрунття для подальшого інтелектуального розвитку дитини.
|