Четвер, 06.08.2020, 23:42
Вітаю Вас Гість |
RSS
Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 120
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Сторінка наповнюється контентом

                       Заняття зі світу кількості в старшій групі з використанням технології Дьєнеша

                                                                                                            вихователь ДНЗ №8 "Калинонька" Мартинюк Г.І. ( спеціаліст 1 категорії)

 Додатки до Заняття.








Заняття з світу кількості в старшій групі.

 

Мета:  познайомити дітей з поняттям пара, продовжувати вправляти дітей у орієнтуванні у просторі, закріпити поняття вправо, вліво, вгору, вниз, закріпити геометричні фігури, розвивати логічне мислення.

Матеріал: індивідуальні картки за рівнями розвитку дітей, розвиваючі ігри «Танграм», «Логічні блоки Дьєнеша», обручі, схеми для виконання завдань за           рівнями розвитку дітей.

 

Хід заняття.

 

Діти, я сьогодні вранці отримала лист від мами Зайчихи, вона пише, що Лиса вкрала її Зайченят, та сховала десь у лісі. І Зайчиха просить нас допомогти визволити зайченят з лисячого полону. Ну що, допоможемо зайчатам? (Так)

Але, діти, ми ж не знаємо куди нам йти. Як дістатися до лисячої хованки? Що ж нам робити? Подивіться у нас є карта лісу. А Зайчиха написала, як іти. Тому, давайте зараз сядемо за столи і намалюємо доріжку, по якій будемо іти. Але спочатку давайте повторимо напрямки руху (Діти за столом показують – вправо, вліво, вгору, вниз) – 3 – 4 рази.

Максим, виходь, будь ласка до дошки – будеш малювати доріжку на великому плані, а всі інші у себе на стола на маленьких аркушах.  Подивіться: червона крапка – це початок нашого шляху.  Візьміть червоний олівець і починайте малювати:

2 клітинки вправо

1 клітинку вниз

1 клітинку вліво

1 клітинку вниз

2 клітинки вправо

3 клітинки вгору

1 клітинку вліво

2 клітинки вгору

3 клітинки вліво

4 клітинки вниз

3 клітинки вправо

2 клітинки вгору

1 клітинку вліво.

                                                                             ( Дивись додаток № 1.)

Ось діти ми і намалювали план нашої подорожі. Тепер ми точно не заблукаємо. Можна вирушати.

Але, діти, не треба забувати, що на вулиці зараз – зима, в лісі холодно. Тому нам треба потепліле вдягнутися. Давайте скажемо, що ми будемо вдягати? (Шубу, шапку, рукавички, шарф, черевички)

Так, молодці, малята. А скільки треба надіти шапок, а шуб, а шарфиків. А скільки треба взути черевиків, а рукавичок? А чому? Правильно, тому, що у нас одна голова, але дві руки та дві ноги. Знаєте, є такі речі, які використовують тільки по  двоє. Це рукавички, черевички, сандалі, кеди, печатки. Ми з вами теж маємо дві руки, дві ноги, два вуха, два ока. Вони завжди по двоє.  І їх називають парою. Так і кажуть – пара шкарпеток, пара рукавичок. Запам’ятайте нове поняття пара. Повторіть всі разом. Діти, а як ви гадаєте, дві руки це пара? (так) А дві ноги (так). А два м’яча? (ні), тому що вини можуть вживатися окремо. Давайте ми тепер знову скажемо що нам треба вдягнути? (1 шапку, 1 шубу, 1 шарф, пару рукавичок, пару черевиків).

Діти, а як ви гадаєте, чи не змерзли наші зайчата в лісі? Давайте ми і для них захопимо шарфики та рукавички. У вас на столах лежать картинки. Розкладіть, кожному зайчику по 1 шарфику, та по  парі рукавичок. Порахуйте, скільки шарфиків треба взяти, а скільки рукавичок? Покажіть їх кількість цифрою. (Діти викладають).

                                                                             (Див. додаток № 2)

Молодці діти. Впорались із завданням. А зараз давайте вирушимо в путь. Вставайте біля своїх стільчиків. Давайте одягатися: одягаємо шапку, зав’язуємо шарфик, одягаємо черевички, не забудьте їх застібнути, одягаємо шубу, застібаємо ґудзики, одягаємо рукавички. Готові?  Ходімо. Ставайте один за одним та підемо за нашим планом. Ой, щось холодно іти, давайте пробіжимось, а тут ведмідь спить, підемо тихенько, щоб його не розбудити. А тут, дивіться намело великі снігові кучугури, треба їх переступити, ось і знов пряма доріжка. Ось ми і прийшли. Да тільки лисичка не хоче відпускати зайченят. У неї сталося лихо. Її дітки-лисенята, десь розбіглися по лісу і вона не може їх знайти. Давайте їй допоможемо. У мене є фотографії лисенят. Давайте ми їх викладемо з геометричних фігур. («Танграм» - лисичка).

                                                                            (Див. додаток № 3)

Ой, діти, які ви молодці. Всіх лисенят знайшли. Лисичка дуже зраділа. Але в неї ще одне прохання. Її дітки – лисенятка справжні бешкетники. Вони розкидали свої іграшки. А лиса, любить щоб кожна іграшка була на своєму місці. Давайте допоможете зібрати іграшки.

Дивіться, ось схема, як вони повинні бути складені. Не будемо зволікати. Починайте працювати.

                                                                            (Див. додаток № 4)

Уже гарно попрацювали. Давайте перевіримо чи правильно ви зробили. (Діти працюють 2 групами. Взаємоперевірка). Ну що, все правильно?  Дуже добре. А лисичка зраділа і відпустила зайчат додому. А вам вона хоче подарувати чудові намиста, вона їх розклала кожному на своє місце. Ходімо дивитися. Ой, діти, що ж це сталося? Намиста порвалися? Але не сумуйте, ми їх полагодимо. У вас на столах, лежать схеми, яка показує, яке повинне бути намисто. Сідайте, та скоріш його полагодіть. Будьте уважні, враховуйте всі символи: колір, форму та розмір вашої намистинки.

                                                                             (Див. додаток № 5)

Ой, діти, які гарні намиста у вас вийшли. Молодці. Але нам вже час повертатися. Давайте ми встанемо.  Підходьте до мене. Давайте заплющемо очі. Скажімо 10, 9, 8,7…1.  Відкривайте очі. Ось ми з вами і повернулися до садочку.

- _  А де ми були?

-  А як ми туди потрапили?

-  Що нам в цьому допомогло? ( карта)

-  Діти, а що нового ви сьогодні узнали? Яке нове поняття вивчили?

-  А що ми брали для наших зайчиків?

-  Скільки шапок взяв Артем, а скільки рукавичок?

-  А Ангеліна?

-  А Сашко?

-  А чому рукавичок більше, ніж шарфиків?

-  А як ще можна назвати 2 рукавички? (пара)

-  А вам сподобались завдання лисички?

-  Яке завдання сподобалось Насті? А Данилу? А Дарині?

Діти, в и в мене справжні герої, бо ви самі дісталися до лісу, визволили з полону зайченят, та повернули їх матусі, а ще ви знайшли маленьких заблукавши лисенят, та допомогли їм. Ви були дуже вправні та уважні. Я вами дуже пишаюсь. А зараз, я гадаю, вам час відпочити.

 

 

 



Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Залізнична,83,
тел./ф.:(03840)3-31-10,

e-mail:dnz8sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Шепетівський дошкільний навчальний заклад №8 "Калинонька" © 2020Безкоштовний хостинг uCoz