Четвер, 01.10.2020, 06:20
Вітаю Вас Гість |
RSS
Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 120
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » 2013 » Лютий » 10 » Семінар з елементами тренінгу для педагогів «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в розвитку»
16:03
Семінар з елементами тренінгу для педагогів «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в розвитку»

 


Мета:

Інклюзія – це коли мені надають усю необхідну допомогу,

яка мені потрібна, щоб вчитися ,

займатися всім тим, що роблять Скаути,

 чи будь-що інше, щоб я хотів спробувати зробити.

Кайл, Канада



Підвищення професійної компетентності учасників семінару щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з особливими потребами  розвитку  в ДНЗ.

Завдання:

1.Уточнення основних понять «інклюзія»,»інклюзивний підхід», «інтеграція» тощо. 

2. Відпрацювати ефективні способи взаємодії з дітьми, які мають порушення в емоційно-вольовій сфері.

3.  Сприяти  впровадженню нетрадиційних технік та прийомів в роботі з дітьми, які мають індивідуальні особливості поведінки.

Категорія слухачів:

вихователі, музичний керівник.

 

Всього:

 10 осіб

 

Тривалість:

1,5 годин

 


 

 

Вступна частина.

Відеопрезентація «Щастя – це наші діти».

Оголошення теми та мети семінару.

Мозковий штурм.  Продовжити речення: інклюзія – це…

 Загальні поняття.

Дякуємо, всім за активну  участь в грі, а особливо тим, хто зумів працювати з ярликами, які виявилися образливими. Отже,  

Обговорення.

Інтеграція - зусилля, спрямовані на введення дітей з особливими освітніми потребами у регулярний освітній простір. Отже, ми пристосовуємо дитину  до вимог дошкільного закладу. Інклюзія передбачає пристосування ДНЗ та їх загальної освітньої філософії та політики до потреб усіх дітей – як обдарованих, так і тих, котрі мають особливі потреби. 

Інклюзивна школа

Інклюзивна школа – заклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат в шкільному середовищі.

Не дивлячись на те, що інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише з боку педагогів та персоналу ДНЗ, а й ровесників, батьків, членів родин.

Діти з особливими освітніми потребами мають отримувати будь-яку додаткову допомогу, яка може знадобитися їм для забезпечення успішності процесу навчання та виховання.

Інклюзія  є найбільш ефективним засобом, який гарантує солідарність, співучасть, взаємоповагу, розуміння між дітьми з особливими потребами та їхніми ровесниками.

Ключовий принцип, який лежить в основі інклюзивного підходу, полягає в тому, що загальноосвітні заклади  мають бути відкритими для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей. До їх числа належать діти з проблемами у розвитку та обдаровані діти, безпритульні і працюючі діти, діти, котрі належать до мовних, етнічних чи культурних меншин.

 

Вправа «Емоційна бухгалтерія»

Завдання:   

згадайте  дитину з особливими потребами в розвитку.

Проаналізуйте:

Скільки разів (за 1 день):

 

 

·          Звертались до дитини з емоційно позитивним висловлюванням (радісним вітанням,схваленням, підтримкою)

·          Звертались до дитини  з негативним (докором, зауваженням, критикою).

·          На дитину підвищували голос

·          Були велетнем і дивились на дитину зверху вниз

·          Скільки справ зробили разом  з  дитиною з ОПР.

Підсумок:

 

Чого більше позитивних висловлювань,  чи негативних вчинків по відношенню до дітей з ОПР.

Гра «Ярлики»

 

Матеріали

клейка стрічка, картки з зверненнями, будівельний матеріал, іграшки

Завдання:

Педагогам роздаються ярлики в вигляді карток  на кожній картці написано  одне з таких звернень:

·       Агресивний – остерігайтеся мене,  поступайтесь мені місцем;

·       Дружелюбний – прислухайтеся до мене;

·       Затримка розвитку – спрощуйте і повторюйте все мені;

·       Спотворене обличчя – уникайте зорового контакту зі мною;

·       Обдарований – завжди погоджуйтеся зі мною;

·       Поганий слух – говоріть голосно, жестикулюйте;

·       Лідер – уважно слухайте мене;

·       Заразний – тримайтеся від мене подалі

Прикріпити картки на спину сусіда так, щоб ніхто не бачив, що написано на його картці. Педагоги, які отримали картки, граються в групах по 4-5 осіб з будівельним матеріалом та іграшками, всі інші  намагаються вести себе згідно звернень на картках по відношенню  до «граючих» колег (використовуючи жести, міміку, звернення). Педагоги з картками повинні здогадатися, який у них ярлик.

Запитання:

Як ви здогадалися, який у вас ярлик? Що відчуваєте після гри, під час гри?

Підсумок:


















 

Вправа «Вихідний квиток»

 

Назвіть будь ласка:  

·        3 речі нові (про які ви дізнались на семінарі) :

·        2 речі корисні :

·        1 дельта (змінна):

Підсумок:

 

 

Христианська  притча: свій хрест- своя ноша

Господь бог роздав всім хреста  і сказав «це твій хрест і тобі його нести. через деякий час зібралися всі народи з проблемою: тяжко нести свій хрест. Вирішили звернутися до бога.

-               бог сказав: зніміть свій хрест і покладіть всі разом. різні хрести лежали в цій купі: залізні, дерев’яні, мідні, срібні.

-                виберіть, той хрест, який вам до вподоби, і несіть його.

-                важко, незручно нести.

знову всі зійшлися на раду.

-              бог сказав: виберіть, той хрест, який до душі.

 кожен взяв свій старий хрест, він здався легким, зручним, і всі люди стали щасливими.

Підсумок:

бажаю, щоб обрана нами ноша завжди була легка і до душі.

через 100 років не буде важливим в якому костюмі ви ходили, на якій машині їздили, скільки грошей мали на своєму рахунку. буде важливим: хто були ви, і  що ви залишили  в душі хоча б однієї дитини…

 


 

 




 


Переглядів: 3626 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Залізнична,83,
тел./ф.:(03840)3-31-10,

e-mail:dnz8sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Шепетівський дошкільний навчальний заклад №8 "Калинонька" © 2020Безкоштовний хостинг uCoz