Четвер, 01.10.2020, 07:09
Вітаю Вас Гість |
RSS
Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 120
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » 2016 » Червень » 30 » Звіт керівника про управлінську діяльність за 2015-2016 н.р.
14:30
Звіт керівника про управлінську діяльність за 2015-2016 н.р.

 У 2015-2016 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально, запроваджуючи в освітню діяльність сучасні педагогічні технології і методики, а саме мнемотехніку - технологію ефективного засвоєння інформації ( вихователі: Суртаєва І.Б.,Коваленко І.П), технологію саморозвитку М. Монтессорі (вихователь Гнатюк Н.В.),методику Сесіль Лупан (вихователь Муза Н.В.),методику словесної творчості Н.Гавриш (вихователь Вільчинська Н.С.) Щодо модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом та сім'єю, колектив педагогів працював над формуванням свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей, навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою. Колектив створював умови для формування мовленнєво-інформаційних компетентностей дошкільників задля успішної адаптації в сучасному суспільстві, емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність у динамічному режимі, використовуючи різні заходи.

 

Звіт керівника ДНЗ № 8 «Калинонька»

перед педагогічним  колективом і громадськістю  про роботу

у 2015-2016н.р.

   В  дошкільному закладі працює 6 груп:

1 – ясельна;                                          

1 – молодша;

2 – середні;

2 – старші.

В них виховується 137 дітей.

   Педагогічний процес у дошкільному навчальному закладі  проводиться українською мовою.

   На виконання ст. 19 ЗУ «Про дошкільну освіту», ст. 32 ЗУ «Про місцеве самоврядування», згідно листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 07 травня 2007 р. № 1/9-263, з метою створення умов для здобуття дітьми дошкільної освіти, дошкільний заклад щорічно проводить облік дітей дошкільного віку.

    Відповідно до штатного розпису в дошкільному закладі працює 40 працівників, з яких 14 – педагогічні.

     За рівнем освіти педагогічних працівників:

 – з повною вищою освітою - 79 %;

 – з базовою  вищою освітою - 21 %.

 

Управлінська діяльність.

      З метою визначення рівня та вдосконалення навчально –виховного процесу адміністрацією ДНЗ були охоплені контролем усі суттєві питання. Своєчасно здійснювався попереджувальний контроль за змістом та якістю перспективного і календарного планування навчально-виховного процесу, готовністю вихователів та інших спеціалістів до роботи протягом робочого дня та за якістю підготовки до запланованих річним планом заходів.

      У 2015-2016 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Під час проведення педрад, семінарів використовувалися сучасні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, вправи та інше. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлювалися, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.

      Очолюваний мною колектив працював  запроваджуючи в освітню діяльність сучасні педагогічні технології і методики, а семе мнемотехніку – технологію ефективного засвоєння інформації (вихователі: Суртаєва І.Б., Коваленко І.П.), технологію саморозвитку М.Монтессорі (вихователь Гнатюк Н.В.), методику Сесіль Лупан (вихователь Муза Н.В.), методику словесної творчості Н.Гавриш (вихователь Вільчинська Н.С.).   

      

 

 

     Щодо  модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом та сім’єю, колектив педагогів працював над формуванням свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей, навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою.

      Колектив створював умови для формування мовленнєво інформаційних компетентностей дошкільників задля успішної адаптації в сучасному суспільстві, емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність у динамічному режимі, використовуючи різні заходи.

       Щоденна ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, загартовуючи процедури,  дозвілля, спортивні та музичні свята  – все це застосовувалося   у нашому закладі і було запорукою здоров’я наших вихованців.                        

 

Методична робота.

      Методична робота з педагогічним колективом була спрямована на реалізацію підвищення професійного рівня педагогів, координації зусиль педагогічних працівників ДНЗ на вирішення конкретних педагогічних проблем, створення оптимальних умов для підвищення результативності навчально – виховного процесу.

      Протягом навчального року здійснювалося поповнення інформаційно-методичної бази ДНЗ навчально – виховними програмами, навчально-методичними та навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання  в ДНЗ у 2015 – 2016 н.р.  Поповнювався та ефективно використовувався методичний фонд літератури, аудіо –та відеоматеріалів.

      Забезпечувалась гарантована рівність для кожного педагога щодо повної реалізації його духовного, інтелектуального потенціалу. Методична діяльність закладу будувалась на принципах доступності, гуманізму, науковості, гнучкості, безперервності їх фахового вдосконалення.

      Протягом року були проведені педагогічні ради:

1.Зміст діяльності і завдання педагогічного колективу.

     2.Єдність форм родинного і суспільного виховання у розвитку маленьких   українців.

3.Екологічна освіта дошкільників та формування основ здорового способу життя дітей.

4.Вдосконалення роботи з підготовки дітей до шкільного навчання.    

      Переваги надавалися формам і методам, які дають можливість виявляти і формувати лідерські якості педагога, вміння працювати в команді, проявляючи ініціативу і наполегливість у вирішенні тих чи інших питань.      

      Робота  педагогічного колективу була скоординована таким чином, щоб якомога глибше проникнути у якість навчально-виховного процесу, зосередити зусилля на вдосконаленні його змісту, підвищити фахову,  науково-теоретичну та професійну майстерність педагогів.

       

 

       Кожний педагог ДНЗ працював над оновленням власного творчого портфоліо, удосконалювали календарно-тематичні плани, додаючи цікаві розробки занять, ігор, розваг, свят, конкурсних програм, місячників, тематичних тижнів. 

        Протягом року з педагогами була організована  методична робота. У семінарах з тем: «Системно-цільове планування освітнього процесу вихователем», «Почуття самовідповідальності педагога – важливий аспект підготовки до праці», «Формування основ правової культури у дітей та педагогів» активну участь брали вихователі Муза Н.В., Мартинюк Г.І., Вільчинська Н.С., Суртаєва І.Б., Антонюк Ж.П., Коваленко І.П.,

Гнатюк Н.В., Літнарович А.І., Мирончук О.В.  Було проведено  психологічний практикум з теми «Методи психологічного розвантаження педагогів: саморегуляція та аутотренінг», педагогічний колоквіум: «Впровадження в освітній процес карт розумових дій та коректурних таблиць за методикою Н.Гавриш».  

        Досвід роботи вихователя-методиста Кузінович І.П. та вихователя Гнатюк Н.В. «Захоплюючий світ мнемотехніки» зайняв третє місце на обласному ярмарку « Педагогічних ідей». Вихователь Мартинюк Г.І. узагальнила свій досвід роботи у посібник «Казка вчить добра і правди», вихователь Мирончук О.В. значну увагу приділяє ранній підготовці дитини до вибору майбутньої професії та систематизувала матеріали роботи у збірку «Профорієнтаційна підготовка дітей дошкільного віку», вихователь Суртаєва І.Б. презентувала творчий проект «Використання мнемотехніки в освітньому процесі ДНЗ», всі напрацювання даних педагогів були  представлені на онлайн - виставку «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування».  Педагоги, батьки та вихованці дошкільного закладу брали активну участь у  конкурсі «Моє майбутнє з рідною землею».

       Всі головні завдання на 2015-2016 н.р. пройшли через педради, тематичне вивчення, різні форми методичної роботи. Одним із пріоритетних завдань навчально-виховної роботи є формування патріотичних почуттів через активізацію емоційної  сфери дошкільників.

 

Організація харчування в ДНЗ

 Організація харчування дітей відбувається відповідно до нормативно – правових документів з питань організації харчування дітей:

- ЗУ «Про дошкільну освіту»;

- ЗУ «Про дитяче харчування»;

- ЗУ «Про охорону дитинства»;

- постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»;

- наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005р. №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»;

- наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 21.11.2002р. № 667 «Про затвердження порядку встановлення  плати для батьків за перебування дітей  у державних та комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах»;

     Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.

     Умови для організації харчування в ДНЗ задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів  за рахунок позабюджетних коштів.

     З боку завідувача та медичного працівника протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухарі суворо дотримувалися технології приготування їжі, нормативного об'єму страв.

     Продукти харчування та продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами.

      З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Проте натуральні норми протягом року виконувались не в повному обсязі. Пов'язано це перш за все з цінами на продукти харчування. Скарг на якість приготування їжі, порушень графіку видачі їжі не було зафіксовано.

      При періодичних перевірках групового персоналу по санітарному стану приміщень та режимних моментах в групах значних порушень не було виявлено.

      Усі питання, які розв’язував колектив упродовж 2015-2016 навчального року, обговорювалися на нарадах при завідувачу та вирішувалися на  батьківських зборах.

       Для зниження захворюваності колективом ведеться клопітка робота, зокрема :

- чітке дотримання режиму;

- дотримання  санітарно-гігієнічних вимог;

- організація фізичного виховання;

- профілактичні заходи;

- проведення загартовуючих процедур .

 

                 

 

 

 

 

 

Аналіз норм харчування за  2015- 2016року.

Продукти

Виконано за І півріччя 2016р.

Виконано за 2015р.

М'ясо

100,2 %

99 %

Риба

89 %

67 %

Олія

102,1 %

100 %

Масло вершкове

101 %

100 %

Молоко

96,1 %

95 %

Сир кисломолочний

90  %

71,7 %

Сир твердий

54 %

13,1 %

Яйце

70 %

78 %

Картопля

98 %

100,5 %

Цукор

100 %

100,3 %

Овочі

95 %

94 %

Соки

 100,7 %

87 %

Фрукти

65 %

74,4 %

Середній відсоток виконання норм харчування

89,3 %

83 %

 

      Аналіз виконання  норм харчування за  І півріччя 2016р. свідчить, що норми виконано  на 89,3 %. Це на 6,3 % більше ніж за 2015р.

      Працівники харчоблоку мають спеціальну освіту та розряди:

               Кухар Черноус Н.А. – 4 розряд;

               Кухар Ткаченко С.М. – 3  розряд;

      Щорічно проводиться навчання з електробезпеки при користуванні технологічним обладнанням.

 

Створення умов щодо безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу

       З метою забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони дитинства, запобігання випадкам дитячого травматизму і загибелі дітей, дотримання порядку повідомлення та обліку нещасних випадків проведено аналіз стану профілактичної роботи з питань безпеки життєдіяльності та охорони життя і здоров’я дітей у дошкільному навчальному закладі, який показав, що колективом закладу проводиться певна робота з цього питання.

       У відповідності до нормативно-правових документів ведеться документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами. Своєчасно було видано накази про організацію роботи, щодо запобігання дитячого травматизму в дошкільному закладі в осінній, зимовий, весняний та літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого травматизму. Щоквартально проводився аналіз статистичних даних щодо травмування дітей під час навчально-виховного процесу, звіти своєчасно надавались до міського управління освіти.

       Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки. Упродовж року розроблено пам’ятки для батьків щодо правил поведінки під час Новорічних та Різдвяних свят та відпусток батьків в літній період, вимог безпеки при проведенні Новорічних свят.

       Питання безпеки життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах. Були висвітлені питання важливості виконання заходів техніки безпеки на робочих місцях для забезпечення життєдіяльності малюків під час навчально-виховного процесу, аналізувалася робота колективу з даних питань, пожежно-технічних умов влаштування ДНЗ. Проводиться робота з колективом щодо ознайомлення з новим Санітарним регламентом для ДНЗ.

        Медична сестра систематично:

- проводить огляд дітей;

- слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у приміщеннях та на території дошкільного закладу;

-  контролює якість харчування;

-  контролює виконання режиму дня;

-  проводить перевірки дітей на педикульоз та коросту;

-  контролює виконання санітарно - протиепідеміологічного режиму в ДНЗ;

-  контролює термін проходження медогляду персоналом ДНЗ;

-  здійснює медико - педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей.

         З метою попередження  захворюваності дітей  та пропаганди здорового образу життя проведена робота з батьками:

- консультації  з теми «Профілактика грипу», «Гігієнічне виховання дитини в сім'ї», «Гігієна одягу дитини у дитячому садку»;

- випущені  стіннівки на теми: «Обережно, туберкульоз», «Профілактика дорожньо – транспортного травматизму», «Профілактика ГРВі та грипу», «Профілактика шлунково – кишкових захворювань».

     Для оздоровлення дітей, окрім традиційних, використовуються нетрадиційні профілактичні заходи, а саме: дихальна гімнастика,  ходьба доріжкою здоров'я, робота з профілактики сколіозу та плоскостопості (вправи з фітболами).

      Створюються екологічно сприятливі умови в приміщені для ігор та занять дітей:

- дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

- індивідуалізація режимних процесів з урахуванням здоров'я і розвитку дитини;

- культура гігієнічного обслуговування дітей (туалет, годування, сон, одягання на прогулянку).

       Ефективним засобом оздоровлення та фізичного виховання дітей є прогулянки, які вихователі організовують на ігрових майданчиках, обладнаних для кожної вікової групи.

         Усі майданчики були ретельно оглянуті, прибрано  предмети, які могли травмувати дітей.

         Вихователі за допомогою батьків і їх фінансовою підтримкою  облаштували майданчики для організації активної діяльності дітей на прогулянці.

         Планомірно і систематично проводиться робота з профілактики травматизму дітей. Так, протягом 2015 – 2016н. року дитячого травматизму під час навчально – виховного процесу не було, але є 2 випадки травмування дітей у побуті. Кожний випадок травматизму аналізується, щоб попередити подальші випадки травмувань. Так, причиною вказаних випадків травмування дітей у побуті стала необачність батьків. З батьками дітей була проведена бесіда з метою розширення знань про ігри дітей на вулиці та вдома з дотриманням правил безпечної поведінки в іграх з іншими дітьми.

         Проведені консультації для батьків з тем: «Профілактика дитячого травматизму на дорогах міста», «Типові помилки дітей під час переходу вулиць і доріг».

         У всіх вікових групах оформлені папки-пересувки з порадами батькам про поведінку дітей на вулиці та вдома в осінньо-зимовий та літній періоди року.

         У холах дошкільного закладу для батьків та дітей оформлені стенди з інформацією, фотоматеріалами та малюнками за правилами безпечної поведінки на вулицях та дорогах.

          Щоб запобігти нещасним випадкам та професійним захворюванням, відбувається контроль за дотриманням працівниками ДНЗ вимог з охорони праці під час виконання ними робіт певного виду або за певною професією. Вимоги визначені Інструкціями з охорони  праці, які затверджені керівником.

          В дошкільному закладі створені належні, безпечні і здорові умови праці відповідно до Закону України від 21 листопада 2002 р. № 229-ІV “Про охорону праці”.

           Значна увага приділялась збереженню та зміцненню матеріальної бази, благоустрою території.

           ЗВІТ ПРО ЗАЛУЧЕННЯ ПОЗАБЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

За  2015-2016 навчального року станом на 30.06.2016р.

Помісячні надходження:

Місяці 2015р.

Суми

Місяці 2016р.

Суми

Вересень

2136,45

Січень

-

Жовтень

17296,25

Лютий

1113,05

Листопад

-

Березень

-

Грудень

1699,90

Квітень

6419,18

 

Всього: 21132,60

Травень

2649,30

 

 

Червень

1464,79

 

 

 

Всього: 11646,32

 

В цілому за навчальний рік було отримано та витрачено – 32778,92грн.

Зведенні дані про витрати:

Виконані роботи

Суми

Придбання господарських товарів

4577,72

Ремонт електро обладнання харчоблоку

300,00

Придбання дидактичних посібників

828,00

Методична література

815,00

Влаштування відкосів віконних

3660,00

Магнітна дошка

250,00

Придбання серветок та вазочок для сервірування столів

413,40

Новорічні прикраси

303,00

Ремонт електро котла

300,00

Інформаційні стенди

806,00

Санізаторні роботи

250,00

Ігрові модулі (група № 05)

1290,00

Стінка дитяча (група № 01)

3760,00

Ремонт пральної машини

200,00

Ігрова спорудо «Човен» на майданчик  (група № 06)

200,00

Стелажі виставкові для методичного кабінету

760,00

Ремонт газонокосілки

100,00

Тюль для музичної зали

1500,00

Віночки дитячі до таночка

59,00

Канцелярські товари

58,80

 

 

 

 

Подарунки:

Телевізор

11750,00

Електрочайник і чайний сервіз

601,00

 

 

 

Завідувач                                          Дячук А.М.

 

Головний бухгалтер                        

  

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2
Переглядів: 1337 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Залізнична,83,
тел./ф.:(03840)3-31-10,

e-mail:dnz8sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Шепетівський дошкільний навчальний заклад №8 "Калинонька" © 2020Безкоштовний хостинг uCoz