Неділя, 20.09.2020, 23:29
Вітаю Вас Гість |
RSS
Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 120
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » 2017 » Серпень » 31 » Звіт керівника за 2016 -2017 р.
16:24
Звіт керівника за 2016 -2017 р.

   31.08.2017р. у Шепетівському дошкільному навчальному закладі №8 "Калинонька" відбувся звіт завідувача Дячук Антоніни Миколаївни.

Додаток 1 до протоколу загальних зборів

колективу та батьківської громадськості

Шепетівського дошкільного навчального закладу

(ясла-садок) № 8 «Калинонька»

Хмельницької області

від 31.08.2017 року № 1

 

ЗВІТ

завідувача Шепетівського ДНЗ № 8 «Калинонька» Дячук А.М.

перед батьківською громадськістю за 2016/2017навчальний рік

 

Шановні присутні!

 

     На передодні нового навчального року ми зібралися, щоб підвести підсумки роботи колективу нашого закладу за 2016-2017 навчальний рік, окреслити завдання закладу на новий навчальний рік, оцінити діяльність завідувача на посаді.       

       На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.05.2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників навчальних закладів», сьогодні я маю можливість на основі аналізу роботи всього колективу звітуватися перед Вами, шановні колеги та батьківська громадськість, про свою діяльність як керівника.

    Як завідувач, у своїй діяльності я керувалась Статутом Шепетівського дошкільного навчального закладу № 8, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками завідувача, законодавством України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника ДНЗ. Я, як керівник, здійснюю керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу, представляю його в державних та інших органах, установах і організаціях.

    Дошкільна освіта є обов’язковою первинною складовою загальної системи освіти. Це цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних і фізичних особливостей, культурних потреб; формування у неї моральних норм; набуття життєвого соціального досвіду.             Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базовий компонент дошкільної освіти передбачають неперервність і наступність у єдиній системі між усіма ланками, визначають пріоритетну роль дошкільної освіти як обов’язкової первинної її складової та необхідність створення належних умов для її здобуття. Кардинальні зміни, які відбуваються у сучасній освіті, потребують готовності педагогічних працівників до їх реалізації, високого рівня компетентності та фахової майстерності: чим вищий професійний рівень педагогів, тим успішніше розвиватиметься дошкільна освіта.

     Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 8 «Калинонька» (далі – ДНЗ № 8) знаходиться за адресою: м.Шепетівка, вул. Залізнична, 83, тел. 4-28-23. Заклад функціонує з 1959 року, розрахований на 112 місць.

   Упродовж 2016/2017 навчального року ДНЗ №8 працював за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та парціальними програмами. Навчальний план, складений на основі програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» та Базового компонента дошкільної освіти в Україні.

    Освітній процес у ДНЗ № 8 здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за освітніми лініями.

     Режим роботи закладу: п’ятидений з 8.00 до 17.00 (чергова група з 7.00 до 19.00, відповідно до запитів батьків функціонує цілодобова група з понеділка до п’ятниці). Дошкільний навчальний заклад з українською мовою навчання. Мережа груп станом на 01.09.2016 складала 6 груп. Серед яких: 1 – група раннього віку, 5 – дошкільні групи. В групах протягом навчального року виховувалось 137 дітей. У 2017 році 30 вихованців отримали дошкільну освіту і підуть до школи.

       Всі групи повністю укомплектовані згідно віку дітей та відповідно до вимог Закону «Про дошкільну освіту». Графік роботи груп дає можливість задовольнити запити батьків.

     З метою охоплення дітей дошкільною освітою запроваджені різні форми роботи щодо підготовки дітей до навчання у школі:

- вихователями старших груп та практичним психологом проводяться розвиваючі заняття з дітьми;

- проводяться різноманітні заходи для батьків з метою ознайомлення з умовами перебування, навчання, виховання та залучення дітей до відвідування дошкільного навчального закладу;

- діти залучаються до участі у святах, розвагах та інших заходах, які проходять у дошкільному навчальному закладі.

   У 2016/2017 навчальному році прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснювався згідно заяв батьків, медичних довідок про стан здоров’я дитини. Ділова документація з питань прийому дітей та їх вибуття велася за встановленою формою відповідно до нормативних вимог Інструкції про ділову  

документацію в дошкільних закладах (наказ МОН України від 30.01.1998 №32).

    Шепетівський ДНЗ № 8 «Калинонька» укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 14 педпрацівників: 1 завідувач, 1 вихователь-методист, 1 музичний керівник, 1 практичний психолог, 10 вихователів.

  Адміністрація закладу надалі планує протягом наступних років удосконалювати кваліфікаційний рівень педпрацівників за рахунок курсів підвищення кваліфікації, позачергової атестації.

       Сучасний керівник дошкільного навчального закладу має реалізувати в своїй управлінській діяльності завдання, які зазначені Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», «Про охорону дитинства», Конвенцією про права дитини, Положенням про дошкільний навчальний заклад України (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305), власним Статутом.

   Перед керівником дошкільного навчального закладу стоять завдання динамічно розвивати зміст навчально-виховного процесу, підвищувати його ефективність і якість.

  Управлінська діяльність протягом навчального року здійснювалася адміністрацією в усіх сферах життєдіяльності: постійно відстежувалося виконання завдань річного плану; систематично здійснювався контроль за організацією харчування дітей, медичною роботою, проведенням освітньо-виховного процесу , оздоровчо-профілактичної роботи, виконанням режимних моментів, рівнем компетентності дітей з різних сфер життєдіяльності. Результати контролю заслуховувалися та обговорювалися на виробничих нарадах, засіданнях педагогічних рад, нарадах при завідувачеві.

  Протягом 2016/2017 навчального року педагогічний колектив закладу працював над наступними завданнями:

1. Забезпечення індивідуальної траекторії розвитку дитячої особистості.

2. Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з дітьми та дорослими.

      Система методичної роботи навчального закладу з педагогічними кадрами у 2016/2017 навчальному році, в першу чергу, була спрямована на розв`язання завдань річного плану, а також на:

  • удосконалення педагогічної майстерності вихователів;
  • підвищення рівня професійної компетентності у питаннях виховання та навчання дітей дошкільного віку;
  • розкриття творчого потенціалу педагогів та дітей.

      В основу роботи було покладено індивідуальний підхід, гнучке використання різних форм і методів роботи з педагогами, як традиційних, так і інноваційних. Якісний аналіз рівня організації методичної служби в ДНЗ показав, що всі форми методичної роботи (педради, консультації, семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди занять) носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх професійної компетентності.

    У цьому навчальному році на базі ДНЗ на достатньо високому рівні було проведено методичне об’єднання для музичних керівників дошкільних навчальних закладів міста, метою якого стало ознайомлення учасників з інноваційними формами та технологіями діяльності в ДНЗ.

     В рамках заходу музичний керівник Шептицька О.С. запропонувала для перегляду найкращі номери та постановки, а вихователь-методист Кузінович І.П. провела творчі ігри для учасників семінару та презентувала досвід роботи ДНЗ.

     Протягом року забезпечувався організаційно-методичний супровід проведення свят, розваг та театральних дійств, спрямованих на вивчення фольклору, етнографії, національної культури й мистецтва. У закладі успішно пройшли такі свята та розваги, як: «Осінній ярмарок», «День Святого Миколая», «Різдвяна казка», «Свято мами», «Великоднє свято» та інші. Проведення зазначених заходів допомогло педагогам на належному рівні працювати над вирішенням головних завдань річного плану роботи. Колектив дошкільного навчального закладу був згуртований, працьовитий, спроможний виконати будь-які поставлені перед ним завдання річного плану.

     Належний рівень організації харчування є важливою умовою комфортного перебування дітей у дошкільному закладі. Організація харчування дітей у ДНЗ здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» та інших відповідних нормативних документів.

      У закладі встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски про меню на день, об'єм страв для дітей раннього та дошкільного віку, графіки видачі їжі, добові проби, призначено відповідальних осіб за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медсестри та адміністрації. Харчоблок, комори, система холодного та гарячого водопостачання, технологічне та холодильне обладнання в робочому стані. Придбано новий холодильник та морозильну камеру.

    Харчування в ДНЗ наближене до раціонального і здійснюється відповідно до примірного двотижневого меню, яке складено на зимовий, весняний, літній та осінній періоди року. При складанні меню харчування було враховано:

  • вікові групи (раннього віку; дошкільного віку)
  • тип дошкільного закладу (заклад загального типу)
  • режим харчування ( 3-х разове).

    Кожні десять днів місяця проводиться аналіз виконання натуральних та грошових норм харчування, та їх подальша корекція.

    В ДНЗ здійснюється щоденний контроль за організацією харчуванням дітей старшою медичною сестрою та завідувачем ДНЗ, забезпечується контроль за організацією повноцінного, безпечного та якісного харчування дітей, за якістю продуктів харчування, що поставляються в дошкільний заклад, правильністю їх зберігання, дотриманням термінів реалізації. Кожного дня медичною сестрою ведеться огляд працівників харчоблоку на гнійничкові захворювання, який фіксується в Журналі здоров’я працівників харчоблоку. Систематично контролюється проходження працівниками харчоблоку медичних оглядів, відповідно до чинного законодавства.

            Обладнання харчоблоку відповідає нормативним вимогам.

Устаткування харчоблоку:

-три побутові холодильники (з термометрами для контролю температурного режиму);

- технологічне обладнання: електроплита, електросковорода, електричний котел для води, електричний бойлер для нагрівання води, каструлі для приготування страв, відповідно марковані щодо їх призначення, дві електричні м’ясорубки, столи для обробки продуктів харчування (покриття поверхонь з нержавіючою сталлю) і промарковані – окремо для сирої і готової продукції; шафи та стелажі.

     Харчоблок забезпечений достатньою кількістю кухонного посуду, інвентарю, санітарним і спеціальним одягом (халати, фартухи, хустки, ковпаки тощо) все промарковане, використовується лише за призначенням та замінюються при забрудненні. Посуд на харчоблоці має обов’язкове маркування, працівники дотримуються заборони використання битого посуду та зі сколами.

        Дотримано вимоги чинного законодавства щодо батьківської плати за харчування дітей, вона становить 60% від вартості харчування однієї дитини на день.

     На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у закладі щомісячно проводиться аналіз виконання натуральних норм харчування. Аналіз показав, що у 2016/2017 н. р. виконання норм продуктів харчування таке: 94% в середньому за 1 день на одну дитину.

      Протягом навчального 2016/2017 року користувались пільгами на харчування 20 дітей із 14 багатодітних родин. Батьки дітей (20) з багатодітних сімей згідно зі ст.35, п.5 Закону України "Про дошкільну освіту", сплачують за харчування дитини у дошкільному закладі 50% від його вартості.

    Харчувалася безкоштовно 4 дітей, що мають статус малозабезпечених, 8 дітей учасників АТО.

      Відповідно до вимог організовано питний режим.

     В закладі виконуються всі протиепідемічні заходи щодо запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Всі заходи заплановані та організовані старшою медичною сестрою Король С.Л. і контролюються завідувачем ДНЗ. Планово проводиться контроль за санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, технологією приготування їжі, умовами її зберігання і дотриманням термінів реалізації, виконанням норм харчування.

       Старша медична сестра проводить санітарно-просвітницьку роботу серед персоналу та батьків з питань раціонального харчування, особливо в оздоровчий період, дає оцінку ефективності харчування, проводить заняття з персоналом з питань гігієни харчування, профілактики харчових отруєнь і групових гострих кишкових інфекцій.

   Завідувач, медсестра, вихователі груп дошкільного закладу проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед батьківської громадськості щодо організації харчування у сім’ї. Домашнє харчування має доповнювати раціон дошкільного закладу. В кожній віковій групі закладу вихователі приділяють особливу увагу вихованню у дітей культурно–гігієнічних навичок відповідно до програмових та методичних вимог.

      Суворо дотримуються режим харчування у кожній групі. Приділяється велика увага вихованню у дітей культурно-гігієнічних навичок відповідно до програмових та методичних вимог.

    Питання організації харчування дітей в ДНЗ включались в тематику батьківських зборів, консультацій для батьків, розглядалися на загальних зборах колективу, виробничих нарадах та нарадах при завідувачеві, висвітлювались в інформаційних батьківських куточках та на web-сайті ДНЗ, активно вирішувались на засіданні Ради закладу. Для отримання інформації батьками про харчування дітей в закладі, в інформаційних куточках груп та харчоблоку щодня розміщується меню.

   Пріоритетними у 2016/2017 навчальному році були і залишаються здоров’язберігаючі аспекти. Фізкультурно-оздоровча робота здійснювалась відповідно до листа Міністерстваосвіти і науки України від 02.09.2016 № 1/9-456 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах». На заняттях з фізичної культури, під час прогулянок дотримувалась рухова активність дітей; проводилась ранкова гімнастика, Дні здоров’я, свята та розваги, піші переходи, індивідуальна робота з дітьми, фізкультурні паузи, фізкультурні хвилинки, пальчикова гімнастика.

    Варто зазначити, що в закладі створені сприятливі умови для збереження фізичного та психологічного здоров’я вихованців, продумано розміщення спортивної зали. У наявності спортивнее обладнання, інвентар, дидактичний матеріал. В цьому році здобули гранд на придбання нового спортивного обладнання. В методичному кабінеті достатня кількість літератури з фізичноговиховання та оздоровлення дошкільнят. Для занять на свіжому повітрі облаштовано ігрові та спортивний майданчики.

    Джерелом отримання інформації про стан здоров’я вихованців були поглиблені медогляди та анкетування батьків для оцінки стану здоров’я дітей. У кожній віковій групі наявні листки здоров’я вихованців, згідно яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно–оздоровчої роботи, визначається загальний рівень фізичного розвитку дітей за групами здоров’я у процесі поглибленого медичного огляду.

Відповідно до групи здоров’я, до якої належить дитина, педагоги здійснюють індивідуальні призначення обсягів, доз фізичного навантаження у руховому режимі та під час загартувальних заходів.

Планування та проведення фізкультурно-оздоровчої роботи проводилось з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових документів та стану здоров’я, інтересів дітей. З метою збереження та зміцнення здоров’я дітей у ДНЗ упродовж року було забезпечено:

  • дотримання оптимального рухового режиму в роботі з дітьми протягом дня через проведення ранкової гімнастики, фізкультурних занять в залі та на свіжому повітрі, рухливих ігор та вправ спортивного характеру, фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз, гімнастики-пробудження після денного сну, піших переходів, самостійної рухової діяльності дітей, проведення фізкультурно-спортивних свят та розваг, Днів здоров’я;
  • позитивний психологічний мікроклімат в групах;
  • дотримання температурного режиму в групах;
  • регулювання фізичних навантажень на дітей із урахуванням індивідуальних та вікових особливостей;
  • максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;
  • проведення нетрадиційних форм оздоровлення: музикотерапії, психогімнастики.

Особлива увага педагогічного колективу приділялася загартуванню дитячого організму. Педагоги широко використовували повсякденні методи оздоровлення: відповідний температурний режим і провітрювання приміщень, прогулянки на свіжому повітрі за різних погодних умов, використання прохолодної води для миття рук, обличчя. Відповідні записи оформлювалися в журналах відвідування дітей.

Систематично аналізувались причини захворюваності вихованців.

Кращим відвідування дітей було у групах: старша гр. № 6 (вихователі Муза Н.В., Вільчинська Н.С.), II молодша гр. № 2 (вихователь Гнатюк Н.В.), I молодша гр. № 1 (вихователі Коваленко І.П., Мирончук О.В.). Підсумки аналізувалися на нарадах при завідувачеві.

Причинами невідвідування дітьми дошкільного навчального закладу, окрім хвороби, є збільшення днів проведених вдома за сімейними обставинами, перебуванням на домашньому режимі, відстороненням дітей від відвідування груп на період карантинів за поданням Держсанепідслужби України.

Медичний персонал забезпечує проведення санітарно-просвітницької роботи серед колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя, фізкультурно-оздоровчої роботи, загартування, раціонального харчування, попередження різноманітних інфекційних захворювань.

Питання зміцнення та охорони здоров’я малюків заслуховувались на нарадах при завідувачу, групових та загальних батьківських зборах.

Медичний кабінет оснащено відповідно до «Положення про медичний кабінет дошкільного навчального закладу» затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 № 432/496 та нормативних вимог. За 2016/2017 навчальний рік поповнено медикаментами для першої невідкладної допомоги.

Отже пріоритетним завданням педагогічного колективу ДНЗ та медичних працівників на 2017/2018н.р. залишається зниження показників захворюваності в ДНЗ, зміцнення здоров’я дітей шляхом комплексного використання різноманітних здоров’язберігаючих технологій, активних форм і методів формування здоров’язберегаючої компетентності дошкільників.

Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці», на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 №563 «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти» (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 20.11.2006 № 782), від 31.08.2001 № 616 «Про затвердження Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесув навчальних закладах», у ДНЗ постійно проводилась відповідна робота щодо запобігання травматизму та збереження життя і здоров’я дітей.

Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базова потреба людини, тому на дошкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Відповідно до річного плану роботи дошкільного навчального закладу протягом року проводилася ретельна робота з дітьми по запобіганню дитячого травматизму. В кожній групі обладнано куточок Безпеки. Протягом року проведені безліч занять у групах з питань ознайомлення дітей з правилами безпеки життєдіяльності, протипожежної безпеки, навчання дітей безпечної поведінки в оточуючому середовищі, оформлені папки-пересувки з рекомендаціями для батьків щодо безпеки життєдіяльності дітей. В методичному кабінеті зібрано мультфільми, створено картотеку літературного та інформаційного матеріалу за темою.

Робота з безпеки життєдіяльності проводилася із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання. У закладі протягом року вихователями та батьками були оформлені виставки та фоторепортажі з питань безпеки життедіяльності дітей.

З метою підвищення рівня обізнаності працівників щодо безпеки життєдіяльності вихованців протягом року завідувач закладу та вихователь-методист провели ряд консультацій для працівників закладу. До уваги батьків представлені пам’ятки, з урахуванням зимового сезону, та найактуальніших запитів:

•«Правила безпечної прогулянки»;

•«Безпека при катанні на санчатах»;

•«Безпечне катання на крижаних гірках»;

•«Правила безпечної поведінки під час ожеледиці»;

•«Перша допомога при обмороженні та переохолодженні»;

•«Якщо розбився термометр».

В ДНЗ було проведено Тиждень безпеки дитини. Заходами були охоплені всі вихованці та робітники ДНЗ. Використані різноманітні форми роботи: тематичні заняття, фізкультурно – оздоровчі заходи, ігрова діяльність, розваги, конкурси малюнків.

Творчою групою ДНЗ був складений план основних заходів на тиждень. Кожний день тижня ми присвятили певному розділу безпеки життєдіяльності.

Отже, підсумовуючи роботу з безпеки життєдіяльності можна зазначити, що робота з вказаного напряму проводилась на належному рівні.

У відповідності до вимог велась документація дошкільного закладу, систематизована нормативно - правова база з цього питання. Всі працівники закладу обізнані та виконують вимоги законодавчих документів.

В ДНЗ№ 8 створені всі умови для реалізації державних гарантій дітям різних соціальних категорій на отримання дошкільного виховання, здобуття якісної освіти на рівні, що відповідає їх здібностям та можливостям.

Наказом по дошкільному закладу «Про призначення громадського інспектора з охорони дитинства по ДНЗ № 8» призначено громадським інспектором Суртаєву І.Б., вихователя. Робота щодо соціального захисту дітей проводиться громадським інспектором з охорони дитинства відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Конвенції про права дитини.

Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні 2016 року було проведено соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт ДНЗ. Були розроблені відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, сімей, діти яких потребують соціальної опіки. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами, проведене матеріально-побутове обстеження сімей дітей пільгового контингенту.

Пріоритетними напрямками в роботі психологічної служби на 2016/2017н.р.було: охорона психологічного та фізичного здоров’я дітей, захист їх прав, створення оптимальних можливостей для реалізації власного потенціалу кожної дитини. Щорічно формується банк даних про дітей таких категорій.

Протягом року сім'ям надавались консультації завідувача, вихователів, медсестри . Для категорії цих дітей надано пільги за харчування, розроблено та впроваджується ряд заходів.

В закладі ведеться певна робота по забезпеченню захисту дітей від будь-яких форм насильства. За результатами щорічного анкетування фактів жорстокого поводження з дітьми не виявлено, не має ситуацій коли принижується людська гідність.

Важливою складовою навчально - виховного процесу в закладі є організація роботи з батьками. Адже сім’я – первинне природне середовище, джерело духовної та матеріальної підтримки дитини. Для батьків дитячий садок є консультативним і просвітницьким центром з психолого-педагогічних питань виховання. Вихователі вікових груп протягом року планували й проводили з батьками вихованців бесіди, консультації, надавали кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали батьків також до проведення музичних і спортивних свят

Провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю, є батьківські збори. Впродовж навчального року було проведено загальні і групові збори, під час яких батьки систематично ознайомлювались з завданнями, новим змістом і напрямками навчально-виховного процесу, специфікою роботи сучасного закладу освіти, отримували інформацію про нормативно-правове підґрунтя нововведень в освіті, обговорювали актуальні для них питання, педагогічні проблеми. На зустрічах з батьками запрошувалися практичний психолог, медсестра.

  • З метою задоволення особистих потреб та інтересів дітей у 2016/2017навчальному році організовано роботу гуртків за інтересами. Закону України «Про освіту» здійснюється виплата матеріальної допомоги на оздоровлення та преміювання педагогічних працівників (і вона є гарантованою).

Одним із напрямків роботи керівника навчального закладу є робота зі зверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян в ДНЗ № 8 ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Крім того, на особистому прийомі завідувача було прийнято 99 відвідувачів. За характером основних питань, що порушували громадяни на особистих прийомах, займали питання прийому дитини до дошкільного навчального закладу – 58, працевлаштування – 2.

З 1 червня дошкільний навчальний заклад працює за літнім режимом роботи. У затвердженому плані роботи на літній оздоровчий період передбачено проведення оздоровчих заходів:

  • повітряні та сонячні ванни, водні процедури;
  • різні види спортивних, розважальних заходів;
  • до раціону харчування дітей обов'язково включати свіжі овочі, фрукти, соки. Вартість харчування з 01.06.2017 на літній період збільшено на 10%.

Ще одним з головних напрямків в роботі завідувача є удосконалення матеріально-технічної бази закладу.

ДНЗ №8 – це комунальний заклад, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Однак, завдання адміністрації полягає оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

Адміністрація ДНЗ разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.

Всі приміщення закладу мають сучасний естетичний вигляд. Інтер`єри прикрашені сучасними яскравими та барвистими стендами з дитячими ілюстраціями. Адміністрація приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Повноцінно функціонує музична зала для свят, розваг, музики; обладнано методичний кабінет. В кожній групі оформлені національні куточки, куточки природи, книги, дитячої творчості, які надають приміщенням колоритності та барвистості. Цікаві та змістовні куточки для батьків, виставки дитячих робіт прикрашають групові роздягальні.

Системи водопостачання, водовідведення та опалення централізовані, підведені до всіх приміщень ДНЗ, в робочому стані.

Територія закладу огороджена (паркан – 140 м/п), обладнано 6 групових майданчиків з тіньовими навісами за числом груп . Подвір'я завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються дошкільниками, вихователями та обслуговуючим персоналом. Своєчасно обрізуються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території ДНЗ.

Наш заклад постійно працює над створенням сприятливих умов для особистісного становлення та всебічного розвитку кожної дитини дошкільного віку, робота ведеться у тісному контакті з батьками.

Ці питання постійно та успішно вирішуються за активною участю всіх членів колективу закладу та за допомогою наших батьків усіх вікових груп, за що ми їм щиро вдячні.

Корисним внеском для дошкільного закладу були доброчинні внески батьків, які насамперед спрямовувалися на покращення матеріальної бази, санітарно-гігієнічних умов, естетичне оформлення приміщень, які надходили у вигляді товарів і робіт.

Перспективними напрямами роботи з соціально-економічного розвитку ДНЗ на наступний період є покращення матеріально–технічної бази закладу з метою оснащення усіх видів діяльності дітей, побуту, умов праці співробітників ДНЗ.

За період з 01.09.2016 року до 01.08.2017 року оприбутковано матеріальних цінностей, у тому числі проведення ремонтних робіт, на загальну суму – 76137 грн.

Зрозуміло, я, як керівник використовую для цього усі можливі резерви:

спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт. Я вдячна батькам, які допомагають нам в проведенні ремонтних робот у закладі, створювати затишок та комфорт для дітей в групах.

Наш заклад користується попитом серед батьків. Колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою все нові і нові завдання. І першочергове завдання - створення умов для виховання та оздоровлення наших дітей. Подальший розвиток ДНЗ можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи. 

       Головним є те, що заклад прагне бути тим місцем, де діти можуть фізично розвиватись, навчатись, виховуватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, весело й щасливо жити.

   Розумно організоване керівництво повинно, в першу чергу, сприяти залученню кожного члена системи «діти-батьки-педагоги-завідувач» до вирішення усіх питань навчально-виховного процесу та вселяти в кожного віру і тверду переконаність, що він є активним і відповідальним співучасником цієї системи.

     Від імені всього нашого колективу, я, як завідувач ДНЗ № 8, хочу подякувати батькам за постійну підтримку у вирішенні всіх важливих питань у 2016/2017н.р., які були в ДНЗ, а також хочу завірити, що й надалі в дошкільному закладі буде проводитись робота щодо забезпечення належних умов життя і виховання дошкільників, для підтримання належного іміджу та збільшення потенційних можливостей.

Інформація

про залучені позабюджетні кошти за 2016-2017 н.р.

Найменування                                                                                                                                                                                                                                                                                  Сума                                              

 

Переглядів: 732 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Залізнична,83,
тел./ф.:(03840)3-31-10,

e-mail:dnz8sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Україні
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Шепетівський дошкільний навчальний заклад №8 "Калинонька" © 2020Безкоштовний хостинг uCoz